Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-15T18:39:09+03:00
                                                  La o prezentare                      Intr-una din zile am primit o invitatie , prin care eram instiintat/a ca am fost fericitul/a invitat/a la o prezentare de materiale si aparate sanitare la receptia unui hotel din localitatea mea.(aici vei nota localitatea in care locuiesti si hotelul la care s-a facut prezentarea).La ora notata pe invitatie am constatat ca eram mai multi "fericiti" aproximativ 50 de persoane.              S-a inceput introducerea prezentarii , au fost expuse materialele si aparatele sanitare , n-i s-a explicat despre fiecare exponent in parte , la ce se foloseste , modul de folosire si utilitatea lui.La sfarsitul prezentarii n-i s-a comunicat ca cei care doresc sa achizitioneze un aparat medical vor fi participantii unei tombole la sfarsitul prezentarii.La un monent dat s-a anuntat 4 persoane care au dorit sa cumpere 4 modele de aparate diferite.Dupa achitarea sumelor , s-au impartit cele 4 bilete de tombola.Premiile prezentate in urma extragerii biletelor din urna urmau a fi tot aparate sanitare.               La sfarsit , participantilor n-i s-a multumit pentru prezentare iar cele 4 persoane au extras cate un bilet , au fost surprinsi dar s-au si amuzat cand au vazut ca au extras din tombola cate un bilet cu materiale sanitare de incontinenta respectiv cate un pampers pentru adulti.Am iesit cu totii de la receptia hotelului razand si amuzandu-ne de cele intamplate.
8 2 8
2014-06-15T20:16:11+03:00

in samtamana altfel doamna diriginta ne-a dus la o prezentare de carti.

organiatorii acelei lansari ne-au spus care au fost ofertele lor iar dupa aceea au inceput sa spuna mai multe glume.

apoi toti au inceput sa rada cu gura pana la urechi,iar altii nu puteau sa se abtina din ras deoarece glumele erau reusite si ne amuzau.

a fost prima prezenatre pe care am vazut-o,asa ca am ramas cu o parere foarte buna.

morala pe care am tras-o totodata este aceea ca daca citesti multe carti vei acumula multe cunostinte.

dupa asta,noi am mers acasa unde le-am povestit parintilor despre ceea ce s-a intamplat la prezentare.

5 3 5