Răspunsuri

2014-06-15T17:38:25+03:00
1x - 13= -44=>x=(-31) :2,1 x=-1,47
7x - 1≤ 4x +11 =>3x=12. x=4
a) 5x - 3= x - 23=>4x=-20=>x=-5
b) 5· (2 - x) + 7=9 - 7x =>2x=8.x=4
tu crezi ca asta e bine 1x - 13= -44=>x=-31 ???
da la cum a scris ea asa se intelege.Sa puna mai intai ) si dupa mai vorbim
:)))) poate in vise...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T17:43:09+03:00
1) 2,1x - 13= -44
2,1x=-44+13
2,1x=-31
x=(-31) :2,1
x=-1,47=>x={-1}

2)
7x - 1≤ 4x +11
7x-4x≤12
3x≤12
x≤4
 
3)a) 5x - 3= x - 23
4x=-20
x=-5
b) 5· (2 - x) + 7=9 - 7x
10-5x+7=9-7x
-5x+7x=9-17
2x=-8
x=-4
3)a) 5x - 3= x - 23
4x=-20
x=-3??????? ar fi bine sa te raportez si eu?
haide...
nu ma injosesc atat
haha ! greu e cu copii din ziua de azi
ti-as multumi daca as fi copil,dar sunt adolescent...dar mersi oricum