Dupa ce se scoate 1 pe 2 din cantitatea de suc dintr-un vas si se adauga 70 dl , in vas ramane 2 pe 3 din cantitatea initiala . Cati centilitri au fost la inceput in vas ?

Va rog sa ma ajutati !

2

Răspunsuri

2014-06-15T17:25:15+03:00
X-x/2+700cl=2x/3
x/2+700=2x/3
x/12=700
x=8400 cl


2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T17:26:14+03:00
X-cantitatea initiala

x-1/2 *x +70 = 2/3 *x

x- x/2 +70 = 2x/3   aducem la acelasi numitor

6x-3x+420=4x

3x+420=4x

3x-4x=-420

-x=-420
x=420dl=   4200cl
Mulțumesc foarte mult pentru ajutor
n-ai pentru ce ;)