Isi vor pierde toate proprietatile, este de preferat ca fructele sa fie consumate necongelate.
merci :D
Da, le poti pastra in frigider, dar le poti pune doar la prajituri...in clipa in care le dezgheti se fac ,,terci''
mama mea pune capsuni la frigider, dar dupa cum ti-am mai zis le foloseste doar pentru prajituri sau creme
Le poti pastra, dar isi vor pierde gustul si toate proprietatiile.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T16:57:18+03:00
  • Utilizator Brainly
2014-06-15T16:59:29+03:00
   Da, capsunile se pot pastra in congelator pentru iarna.Ele se pot baga, dar nu chiar pentru mult timp, poate daca vrei poti baga capsuni de vara.Numai ca capsunile daca le ti prea mult in congelator nu vor mai avea gust si se vor inmuia.