Răspunsuri

2014-06-15T16:44:55+03:00
-Isi face prezenta, eul liric (vocea autorului)
-Exprimarea directa a sentimentelor 
-expresivitatea deosebita obtinuta prin folosirea imaginilor artistice si figuri de stil (epitete,comparatii,personificari, etc)
-si structura specifica a textului in versuri. Sper ca te-am ajutat :D
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T16:48:34+03:00
La inceput scrii o definitie, apoi niste trasaturi ale genului liric pe care le argumentezi cu versuri care se potrivesc (Ex. : sunt prezente imaginile artistice "si de zbor de randunele" imagine auditiva) si la final o concluzie ( In concluzie textul... apartine genului liric).
8 3 8