Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-15T16:24:53+03:00
 [3 (2x-7)+11]:2-9=1
[3 (2x-7)+11]:2=10
3 (2x-7)+11=20    
3 (2x-7)=9
6x-21=9
6x=30
x=30:6
x=5
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-06-15T16:25:39+03:00
[3 (2x-7)+11]:2-9=1 
(6x-21+11):2-9=1\+9
(6x-21+11):2=10\x2
6x-21+11=20\-11
6x-21=9\+21
6x=30
x=5


ai uitat sa faci înmultirea :P
am uitat sal inmultesc pe 7 :)))
editeaza raspunsul
gata ;)