Pretul initial al unui produs este de 1000 lei.Calculati pretul produsului dupa o ieftinire cu 10% din pretul initial

2
si cum ai aflat
900, deoarece: 10/100 x 1000 = 100 (cu cat se ieftineste) , deci 1000-100=900. Raspuns final: 900
mersi mult
Sau ca sa fie mai usor si sa iti dea punctaj maxim faci: 1000-10/100*1000 si simplifici tu ...si iti da 900...
900

Răspunsuri

2014-02-06T19:17:27+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T19:17:31+02:00