Răspunsuri

2014-06-15T16:04:26+03:00
MgSO4=sulfat de magneziu
n=nr de moli
m=masa 
M=masa moleculara(din tabel)
n=m/M->m=n*M=10*120=1200 g
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T23:23:57+03:00
1Calculezi masa in grame de sulftat de magneziu cinform formulei n=m supra M(n=nr de moli,m=masa de substanta exprimata in grame,M=masa molara)
2Afli masa molara a sulfatului de magneziu insumand masele relative a atomilor componenti subliniid masa atomica relativa de magneziu
3Regula de trei simpla-------daca in x grame sulfat de magneziu(masa molara)se gasesc y grame magneziu    atunci in z grame sulfat de magneziu(masa din problema)se gasesc a grame magneziu.Il afli pe a

SAU
1Calculezi masa molara a sulfatului de magneziu si subliniezi magneziul
2Daca un mol de sulfat de magneziu contine x grame magneziu(masa de magneziu din masa molara)atunci 10 moli de sulfat de magneziu contin z grame magneziu.Il afli pe z.
1 5 1