Un rezervor de forma unui paralelipiped dreptunghic cu dimensiunile de 6 m , 4 m si 3 m este plin cu apa.Acesta se goleste cu ajutorul unei pompe care are debitul de 80 de litri pe minut. Cat timp dureaza golirea rezervorului ?

2

Răspunsuri

2014-06-15T15:52:39+03:00
Volumul rezervorului este:
V=6*4*3=72 metri cubi =72000 litri deoarece un metru cub are 1000 de litri
Debitul este
D=V/t unde V este volumul evacuat si t timpul de evacuare
t=V/D=72000/80=900 minute.
Succes!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T15:52:48+03:00
V=L*l*h=6*4*3=72m³=72 000dm³
1dm³=1l

V=72 000l

72 000:80=900 min=  15h
1 5 1