Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T15:21:05+03:00
-banat
-ardeal
-maramures
-zonele alea

O sa merg si eu in Zonele Alea .
Nu am fost niciodata .
si in gorj
e frumos, se merita =)))
Zonele aleareseni .
2014-06-15T15:28:28+03:00
-banat                                                                                                                       -ardeal                                                                                                                      -maramures                                                                                                              -gorj

1 1 1