Răspunsuri

2014-06-15T15:01:02+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T15:02:13+03:00
DÍNTRE prep. 1. (Introduce un atribut care arată locul ocupat de cineva sau de ceva între două sau mai multe obiecte) Care se află între..., în mijlocul... Spaţiul dintre pat şi masă. ♦ (Introduce un complement care arată punctul de plecare) Din mijlocul... Iese luna dintre nori. 2. (Introduce un atribut care arată detaşarea unui obiect din mijlocul mai multora de acelaşi fel) Printre, între, din. Dintre sute de elevi. 3. (Introduce un atribut exprimând o corelaţie sau o alternanţă) Între. Raportul dintre parte şi întreg. 4. (Introduce un atribut care indică răstimpul dintre două momente cunoscute) Situat între..Momentul dintre noapte şi zi. 5. (Introduce un atribut care exprimă un raport de reciprocitate) Care există între... S-au întărit legăturile dintre ei. – De4 + între.
1 5 1