Răspunsuri

2014-06-15T14:49:59+03:00
Complementul este partea secundara de propozitie care determina un verb si care este exprimata prin subst sau pronume personal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T14:50:33+03:00
Complementul este partea secundară de propoziţie care determină un verb, un adjectiv, un adverb sau o interjecţie. Complementele se clasifică în : complemente necircumstanţiale directe şi indirecte şi complemente circumstanţiale de loc, de timp, de mod, de scop, de cauză, consecutiv, condiţional, instrumental.
1 5 1