Imi poate spune si mie cateva nume de romane politiste sau romane de dragoste???!!! va rog din suflet imi trebuie pt jurnalul de lectura la ora de romana , va multumesc

2
Tess d'Uberville de Thomas Hardy (dragoste), Invitatie la vals de Mihail Drumes (dragoste)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T18:44:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ucigasul ABC de Agatha Christie
Sensul noptii de Michael Cox
TREISPREZECE ORE de Deon Meyer
Opt milioane de feluri de-a muri de Lawrence Block


2014-02-06T18:57:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Zece negri mititei - Agatha Christie
1 5 1