Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T13:15:46+03:00
Putin la simtire=nesimtitor,insensibil ; a manca tranteala = a fi batut de cineva, a fi invins ; insemnat = poate sa fie si marcat,dar si important (depinde de context) ; a supara= a intrista, a mahni , a necaji
7 3 7
2014-06-15T13:35:19+03:00


putin la simtire=insensibil,impasibil,nepasator ,nesimtitor

a manca tranteala=a fii batut,a pierde o lupta,a fii infrant

insemnat=important,imprimat,inregistrat

a supara=a mahni,a intrista,a necaji,a deranja

2 5 2