Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T13:23:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca mediana dusa din unghiul drept este 4 cm  ⇒ ipotenuza este de ori mai mare adica are    8 cm
Fiind trg dreptunghic isoscel, mediana este si inaltime 
⇒ aria = ipotenuza*inaltimea/2=8*4/2=16 cm^2
2 5 2
2014-06-15T13:23:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca triunghiul este dreptunghic isoscel atunci mediana este si mediatoare si bisectoare si inaltime => m(<OAB) = m(<BAC)÷2 = 90°÷2 = 45°
m(<ACB) = 45° ⇒ ΔAOC - dreptunghic isoscel ⇒ AO= OC = 4 ⇒BC= 8 cm
A=(b·h)÷2
A=AO·BC÷2
A= 4·8÷2
A= 16 cm²



1 5 1