Răspunsuri

2014-06-15T12:46:08+03:00
In primul rand rolul figurilor de stil si al imaginilor artistice
in al doilea rand pereche substantiv-adjecti + rolul ei

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T13:00:01+03:00


Descrierea -mod de expunere prin care se prezinta cititorului un tablou din natura ,portretul unui personaj,un obiect sau un fenomen.

-apeleaza la figure de stil si imagini artistice pt a contura o imagine plastic,sensibila a obiectului descries,scopul fiind Acela de a provoca emotii cititorului

-poate fi reala sau imaginara,obiectiva sau subiectiva,literara sau nonliterara(stintifica,tehnica,publicitara)

1 5 1