Cand ana avea 10 ani,fratele ei avea 7 ani.acum au ampreuna 45 de ani .afla varsta fiecaruia.

2
45-3=42; ai invatat metoda grafica cu segmente?
nuu
nu se poate face fara impartire
atunci se poate scrie doar ca ana are 24 si fratele 21?
da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T12:34:59+03:00
cand ana avea 10 ani,fratele ei avea 7 ani asta inseamna ca Ana e mai mare cu 3 ani decat fratele ei
x+x+3=45
2x=42
x=42:2
x=21(fratele9
21+3=24(sora)
fara ampartire e de clasa a 2a
in ce clasa esti?
a2a
2014-06-15T12:45:08+03:00
45-3=42
42:2=21(fratele)
21+3=24(Ana)
R= 21 ani si 24ani