Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T12:22:41+03:00
Enumerația

Ex.: Fata asta este și inteligentă și frumoasă și harnică și tot ce-ți poți dori.
Comparația
EX : Florile acestea sunt ca matasea .
Repetitia
EX: Am fost cu prietenii afara, am mancat o inghetata in timp ce eram afara dupa am plecat la un prieten sa merg cu el afara.
Metafora
Ex: Tacerea ma loveste cu pietre.
Si mai sunt cauta pe wikipedia
2 5 2
2014-06-15T12:22:47+03:00
Epitetul,personificarea,antiteza,metafora,comparatia....Dai exemple si construesti propozitii...:D

1 4 1