Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T12:32:30+03:00
                                                 Vacanta in Egipt
      Acum doi ani ,eu si parintii mei am fost in Egipt si am vizitat piramidele .
      Seara eu am plecat singur sa mai vad piramidele odata, si am observat o deschidere in piramida.Am intrat in ea si am alunecat ,cazand intr-o incapere cu mai multe usi .Am intrat intr-o usa si am vazut  un sicriu de egiptean.L-am deschis si nu era nimic in el.Cand sa ies o mumie a iesit in calea mea.Am fugit si am intrat in alta incapere acolo nu era nimic  cand sa ies am calcat pe o piatra si a inceput sa curga nisip din pereti.
     De dimineata m-am trezit in patul meu, le-am spus parintilor mei despre intamplare dar ei nu m-au crezut.Eu sunt sigur de ce s-a intamplat  si acum stiu ca exista ceva in piramide.
147 4 147
2014-06-15T12:46:16+03:00
Anul acesta am avut o vacanta foarte frumoasa pentru ca am plecat impreuna cu familia mea in Egipt.
Acolo am vizitat multe locuri care  m-au impresionat si chiar am facut multe poze.
De asemenea am vizitat  piramidele  care m-au fascinat , mai ales Marea Piramida  din Giza, dar si Piramida lui Djoser care era foarte mare.
Egiptul este o tara antica dar totodata si frumoasa care te inspira.
In aceasta vacanta am putut cunoaste mai bine Egiptul, am cunoscut oameni noi si chiar m-am atasat foarte mult de aceasta tara minunata si misterioasa.
A fost o vacanta de vis si chiar mi-ar face o deosebita placere sa o vizitez din nou.


52 4 52