leul
Comentariul a fost şters
Balena albastră este, probabil, cel mai puternic animal actual. Cu o lungime de până la 33 de metri şi cântărind aproximativ 180 de tone, cred că este şi cel mai mare animal în viaţă pe Terra. Numai limba ei este mai mare şi mai grea decât un elefant matur, ca să îţi faci o idee. Iar inima sa cântăreşte 600kg.
balena .e si normal
leul ori tigrul

Răspunsuri

2014-02-06T17:58:39+02:00
Elefantul este...  :)

Elefantul este cel mai puternic animal din lume :D .
Acum mi-am amintit ca am vazut la Clubul lui Mickey Mouse si spuneau ca este furnica, iar elefantul cel mai greu nu cel mai puternic.
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T17:58:55+02:00
Este furnica, poate ridica obiecte de 10 ori mai grele decat ea.