Răspunsuri

2014-06-15T12:12:13+03:00
A+b+c=215
a-x=49
b-x=58
c-x=33
-----------------
a+b+c-3x=140
215-3x=140
3x=215-140
3x=75
x=25
a=49+x=74
b=58+x=83
c=33+x=58
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T12:12:53+03:00
A-x=49=>a=49+x
b-x=58=>b=58+x
c-x=33=>c=33+x
a+b+c=215=>49+58+33+3x=215
              <=>140+3x=215=>x=25=>a=74
                                                     b=83
                                                     c=58
:)

1 5 1