Răspunsuri

2014-06-15T12:08:45+03:00
X lei costa o ciocolata
y lei costa un suc
x=3y
y+2x=21
y+2*3y=21
y+6y=21
7y=21
y=3 lei costa un suc
x=3*3=9 lei costa o ciocolata

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T12:14:25+03:00
21:3=7
7+2=9 cat costa  o ciocolata
9:3=3 cat costa un suc
                                                            Raspuns:o ciocolata costa 9 lei
                                                                          un suc costa 3 lei
 Proba:9+9+3=18+3=21lei                                                      
1 5 1