Ma ajutati la urmatoarele exercitii? :

a : 35-308 :4 -762 : 3=502

b: 45 - 612 : 6 - 864 :8 = 406

2
a:35-77-254=502
a=502-35-77-254 a=136
In primul rand , acolo era ":35" deci nu vad ce e cu minusul. In al doilea rand, cand duci nr dupa egal se schimba semnul lor , deci ar veni "+" nu tot "-"
eh asta e ma m incurcat
si am sarit 35 din greseala

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T11:36:26+03:00
A:35-77-254=502 => a:35-77=502+254=>a:35-77=756=> a:35=756+77=> a:35= 833=> a=833•35=29155 ; b:45 - 102 - 108=406=> b:45-102=406+108=> b:45-102= 514 => b:45=514+102=> b:45=616 => b=27720
2 5 2
2014-06-15T11:41:54+03:00
A: 35-308:4-762:3=502
a: 35-77-254=502
a:(-42)-254=503
a:(-296)=503


b:45-612:6-864:8=406
b:45-102-108=406
b:45-210=406
b:45=406+210
b:45=616
b=616x45
b=27720 
Cred ca asta este corect sper ca te am ajutat putin!