Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T10:22:25+03:00
Explicatia pentru enuntul a:
  Pamuntul este aurul verde al omenirii deoarece pe el aram,plantam si recoltam.Cu roadele ce dau de pe el  noi ne hranim.De asta pamantul este aurul verde al omenirii.
 Explicatia pentru enuntul b:
Ciocanitoarea este doctorul paduri deoarece el curata copaci de insecte si ii vindeca. Ciocanitoarea este tobosarul paduri deoarece el cand vindeca copaci ii loveste cu ceocu si se aude ca un tobosar. 
3 4 3
2014-06-15T10:47:39+03:00
a) '' Pamantul este aurul verde al omenirii .
adica  pamantul il mai numim aurul verde al omenirii deoarece noi arăm pe el.
b) Ciocanitoarea este '' doctorul padurilor '' sau '' tobosarul padurilor '' .
adica doctorul padurii, ciocanitoarea se mai numeste si tobosarul padurii deoarece ea, bătînd ciocul de copaci se aude ca si cum ai bate o toba.

2 5 2