Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T23:43:39+03:00
Desenezi ..Excelent!
Poti desena un fel de casuta mica , iar alaturi marea si sus luna..Poti sa faci si copaci , iar in apa umbra lor.
Poti sa faci diferite animale.
Poti desena chipurile vedetelor.
2 5 2
2014-06-14T23:50:18+03:00
1 desenezi foarte frumos 2 ai putea sa desenezi un portret , nu stiu dupa mine cred ca ai putea sa-ti desenezi un autoportret