1daca a este prim b este impar si ab egal 150 atunci a +b egal........
2multipli lui 6 mai mic decat 20 sunt....
3daca xez si x la a 2 egal 324 atunci x este.....
4cel ma mic nr de copii care poate fi inpartitde in grupe de cate8,12 sau 18 este.....
5 cel mai mic nr intreg de 5 cifre este......

2
va rog imi dati raspunsul mai repede

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-15T00:24:51+03:00
1)a=prim b=impar
ab=150
a=2
b=75
150/ 2(care este nr prim=75 nr impar
a+b=2+75=77
2) multiplii lui 6=0, 6 ,12,18
3)x=Z
   x ^2=324
   x ori x=324=> x=radical 324
   x=18
  18ori 18=324
4)8=2^3
  12=2^2x3
  18=2x3^2
cel mai mic nr care se imparte la 8,12 si 18 este 2^3x3^2=72
72/8=9
72/12=6
72/9=8
5) -10000
mersi mult
ce inseamna semnul asta ^
ridicat la putere
2014-06-15T07:54:20+03:00
1)a=prim b=impar ab=150 a=2 b=75 150/ 2(care este nr prim=75 nr impar a+b=2+75=77 2) multiplii lui 6=0, 6 ,12,18 3)x=Z x ^2=324 x ori x=324=> x=radical 324 x=18 18ori 18=324 4)8=2^3 12=2^2x3 18=2x3^2 cel mai mic nr care se imparte la 8,12 si 18 este 2^3x3^2=72 72/8=9 72/12=6 72/9=8 5) -10000