1.Grupeaza, pe doua coloane, resursele din subsol si pe cule de la suprafata: paduri petrol ape terenuri agricole minereuri carbue. Varo sa mi raspundeti e urgent!!! Mersi!!! :*

2
Ups... am gresit ceva cuvinte...:si pe cele ... Va rog sa imi...
suprafata:paduri;terenuri agricole;
subsol:petrol;ape;minereuri;carbune

Răspunsuri

2014-06-14T21:34:43+03:00
Subsol:petrol,minereuri ,carbune
suprafata. paduri,ape,terenuri agricole
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T21:35:14+03:00
Suprafata:paduri,ape,terenuri agricole.
subterane:petrol,minereuri,carbune.
Mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............ Pooooooooooooooooooooppppp!!!!!! ;-****
Cu placere.