Iata alaturata lista de cumparaturi facute de catre o gospodina.Observa lista, apoi raspunde la intrebare.
cartofi-2kg
carne de porc-1 000g
zahar-1kg
smantana-500g
mezeluri-500g
orez-2kg
cascaval-500g
Daca intr-o sacosa incap maximum 5kg, care este numarul cel mai mic de sacose de care a avut nevoie gospodina pentru a aduce acasa toate cumparaturile?
Scrieti rezolvarea!

2

Răspunsuri

2014-06-14T19:02:21+03:00
In total sunt 7kg 500g, rezulta ca trebuie 2 sacose.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T19:03:53+03:00
2 kg+ 1 kg +1 +  1 kg ( 500 + 500 )  + 2 + 0.5 = rezulta  2 sacose !

1 5 1