buna!
noutati?
de exemplu asta cum este?
verific ca am vazut ce a zis.mai dureaza putin
Modulul este pozitiv iar apoi modul de 2×-1 este egal cu 5 sau minus5

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T19:03:52+03:00
|x-1| ( |2x-1| -5) <0
|x-1| <0=>x=1
 |2x-1| -5) <0
=>l2x-1l<5
-5<2x-1<5   /+1
-4<2x<6/:2
-2<x<3
x =(-2,3) /{0}
x= -1 , 2 oricum ms ...
mersi de rezolvare,dar sunt putin nelamurit..la sfarsitul manualului la raspunsuri arata -1 si 2 ... nu stiu ce sa pun ca rezultat final :(
pai ca sa iti dea <0 si avand inmultire modulii trebuie sa fie 0
-2<x<3
x =(-2,3) /{0} asta nu inteleg ..cum adica x--2,3 daca -2<x<3
pai vine un interval so /{0} inseamna interval scazut 0
2014-06-14T19:14:48+03:00
|x-1| ( |2x-1| -5) <0
Ιx-1I< 0
x-1<0
x<1
I2x-1I-5<0
2x-1-5<0
2x-6<0
x<3
1>x<3

ce este in modul nu se aduna cu ce este in afara lui
dar se iau cele 2 ecuatii formate- prima este x-1 si cealalta este modulul si -5