Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T16:28:03+03:00
 \frac{3sinx+cosx}{sinx} =4
3sinx/sinx+cosx/sinx=4
3+ctgx=4
ctgx=1⇒x=π/4∈(0,π/2)

x*x*...*x=5

x de 2013 ori

* reprezinta compus
Cum se rezolva un asemenea exercitiu. Multumesc anticipat!
2014-06-14T16:38:29+03:00
3sinx+cosx=4sinx
sinx=cosx
iar acum te uiti in tabelul trigonometric ,dar doar intre 0 si pi/2..si vezi ca doar pi/4 are sinusul egal cu cosinusul(radical din 2/2) deci x este pi/4
1 3 1