Spuneti-mi va rog 10 titluri de text, peste 150 de pagini. Spuneti-i si autorul. Multumesc.

2
Matilda-Roald Dahl morcoveata- renard jules, doi ani de vacanta-jules verne,aventurile lui tom sawyer- mark twain,tatal lui simon -guy de maupassant..

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T15:49:58+03:00
,,invitatia la vals'' - MIhail Drumes  ( o carte superba ca toate volumele acestui autor)
,,scrisoare de dragoste''-Mihail Drumes
,,cazul magheru''-Mihail Drumes
,,elevul Dima dintr-a 7-a''- Mihail Drumes
,,Torente''  - Mrie-Anne Desmarest
,,Proza''- MIhai Eminescu
,,La Medeleni''-Ionel Teodoreanu
,,Pe drumuri de munte''-Calistrat Hogas
,,Pe aripile vantului'' -margaret mitchell
,,Magicianul ''-John Fowles
 
 
   Toate sunt  extraordinare, merita sa le citesti..



2 5 2
2014-06-14T15:54:42+03:00
1)Cuore,inima de copil (Edmondo de Amicis)
2)Singur pe lume(Hector Malot)
3)Print si cersetor(Mark Twain)
4)Robinson Crusoe(Daniel Defoe)
5)Ulita copilariei(Ionel Teodoreanu)
6)10 negrii mititei (Agata Cristie)
7)Mara(Ioan Slavici)
8)Fram ursul polar(Cezar Petrescu)
9)Heidi(Johana Spyri)
10)Calatoriile lui Guliver(Jonatan Swift)