Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-06T16:37:18+02:00
Sunt 50 de numere, din care doar 4 (anume 11, 22, 33 și 44) respectă condiția. Deci p=\frac{4}{50}=\frac{2}{25}, în procente înseamnă 8%.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T16:39:47+02:00
Din multime nr divizibile cu 11 sunt:11,22,33,44 rezulta ca sunt in total 4 cazuri posibile
Insa in multime se gasesc in total 50 de numere deci rezulta ca sunt 50 de cazuri favorabile
   probabilitatea= nr cazuri posibile/nr cazuri favorabile adica p=4/50=2/25
5 4 5