Răspunsuri

2014-06-14T15:01:50+03:00
Eu am noua ani. Ea are o haina noua. Noua ne plac florile.  Gaina are pui. Tu pui o scrisoare la posta. Ei vin la noi. Bunicul face vin. Mama pune sare in mancare. Mingea sare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T15:08:01+03:00


noua ne plac prajiturile.

matei a luat nota noua la lucrare.

eliza si-a cumparat o rochie noua.

am cumparat un pui de la ferma.

tu pui mult zahar la tort.

din struguri se obtine vin.

parintii mei vin din strainatate.

alezia sare corada.

ea pune sare pe rana.

mama pune sare in ciorba


10 4 10