In 3 cutii sunt 251 bomboane.Afla cate bomboane sunt in fiecare cutie daca in prima cutie sunt cu 10 bomboane mai mult decat in a doua,iar in a treia cutie sunt cu 15 bomboane mai mult decat in prima cutie.

2

Răspunsuri

2014-06-14T14:46:12+03:00
Notam bomboanele din a doua cutie cu "x"
bomboanele din prima cutie x+10
in atreia cutie=x+10+15
x+x+10+x+25=251
3x+35=251
3x=251-35
3x=216
x=216:3
x=72(bomboane in a doua cutie)
72+10=82(bomboane in prima cutie)
82+15=97(bomboane in a treia cutie)

Nu am gresit..
Comentariul a fost şters
la verificare imi da 251 nu inteleg de ce zici ca am gresit?
Comentariul a fost şters
Da,iarta-ma!Am scris gresit o cifra.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T14:48:21+03:00
A+b+c=251
a-10=b
c-15=a

c-15-10=b
c-25=b

c-15+c-25+c=251

3c-40=251
3c=251+40
3c=291
c=97

a=97-15
a=82

b=97-25
b=72