1.Scrie urmatoarele multimi prin enumerarea elementelor. Precizeaza care sunt finite si afla cardinalul celor finite.

A={x apartine Z : |x| <2} ; B={x apartine Z: -3<=x<=4 } ; C={x apartine Z : x >=5 }

D={x apartine N :X=3N SI n apartine N } ; E = {x apartine Q : x= 1 supra n si n apartine N*}

4.Determina multimea X , stiind ca {2,4,6,8} si {4,6,10 } sunt submultimi ale lui X si X inclus= { 2 , 4 , 6 , 8 , 10 }

5.Determina multimile X si Y stiind ca sunt indeplinite conditiile :

X U Y = { 3 , 4 , 5 , 6 } ; X intersectat Y = { 4 , 5 } ; X-Y = {3}

11. Demonstrati prin reducere la absurd ca pentru orice multime M , O(multime vida) inclus sau = M

13.iii) Ce relatie este intre multimile A si B daca verifica relatia :

A intersectat B= A ? Justificati raspunsul.

2

Răspunsuri

2014-06-14T15:08:47+03:00
4. X = {2, 4, , 6 , 8 , 10 }
5.X = {3 , 4 , 5 }
Y= {4 , 5 , 6 }

si pe restu ti le fac dar stai
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T19:21:23+03:00
1)
A = {-1, 0, 1}   card A = 3
B = {-2, -1, 0, 1, 2, 3}   card B = 6
C = {6, 7, 8,  ........}  card C = ∞
D = {0, 3, 6, 9, .......} card D = ∞
E = {1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, .......}  card E = ∞

13)
Daca A intersectat cu B = A ⇒ A este inclus in B

 
doar de problema 11 mai am nevoie si iti dau aia cu cel mai bun raspuns si iti voi da si pe celalalt cont ! :*
Da-mi link-ul.
problema 11 de aici !
Nu pot sa raspund aici deoarece cele 2 ferestre de raspuns sunt ocupate, iar in casuta de mesaj nu-s conditii (Nu am dreptul la ENTER pentru organizarea textului, nu am semne grafice, Nu am formatare text). Daca va fi postata din nou si o gasesc o s-o analizez.
http://brainly.ro/tema/124926 aici este problema