Iata alaturata lista de cumparaturi facute de catre o gospodina.Observa lista, apoi raspunde la intrebare.
Daca intr-o sacosa incap maximum 5 kg, cartofi-2 kg
care este numarul cel mai mic de sacose de care carne de porc-1 000 g
a avut nevoie gospodina pentru a aduce acasa toate carne de pasare-1 000 g
cumparaturile? zahar-1 kg
smantana-500 g
mezeluri-500 g
orez-2 kg
cascaval-500 g

2
Are nevoie de 2 pungi.
pentru ca : are 1kg 2kg 1 kg 1 kg - 5 kg, o plasa .. 1kg 2kg 500g o alta plasa

Răspunsuri

2014-06-14T14:37:31+03:00
 raspunsul este 2 sacose
Cum ai facut?
pai 1000 g insemna 1 kg si socoteste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T14:48:52+03:00
2kg+1000g+1000g+1kg+500g+500g+2kg+500g=8,5kg
=2kg+1kg+1kg+1kg+2kg+500g+500g+500g
=3kg+1kg+1kg+2kg+500g+500g+500g
=4kg+1kg+2kg+500g+500g+500g
=5kg+2kg+500g+500g+500g
=7kg+(500g+500g+500g)
=7kg+(1000g+500g)
=7kg+1500g                                              1500g=1,5kg
=7kg+1,5kg
=8,5kg
Totalul se imparte la 5kg
8,5kg÷5kg=1,7
Nu pot fi 1,7 pungi, deci sunt 2 pungi.
2 5 2