Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T14:26:53+03:00
Versurile citate , pun in lumina frumusetea unei persoane , dar ale carei trasaturi se rasfrang si in plan sentmental , prin utilizarea comparatiei, ,, ca un gand'', idee ce acentueaza o aparenta.Pe de alta parte , epitetul razlet, din structura,, gand razlet'' , reliefeaza chiar acea descriere realizata acelei persoane, raportata la nivelul unei posibile aparente, cu caracter sentimental :D
13 4 13
2014-06-14T14:41:25+03:00

sintagma''frumoasa ca un gand razlet''este o comparatie care sugereaza faptul ca o persoana are trasaturi delicate si o gandire razleata.

autorul scoate in evidenta calitatile acelei persoane cu ajutorul acestei figuri de stil si pune accent pe trasaturile acesteia.

autorul aseamana o persoana frumoasa cu ceva care rar intalnesti facand-o sa se simta unica in aceasta lume.

9 4 9