Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T14:20:00+03:00
                                                Vine vacanta!
   In sfarsit a venit vacanta! Mi-am facut atatea planuri. Am de gand sa merg la mare si cred ca va fii superb
La mare vreau sa stau cateva saptamani. In prima zii o sa merg la plaja si sa inot in valurile ei albastre. Dupa aia merg cu prietenii la o inghetata, la diferite concerte.
La intoarcere o sa admir peisajele si o sa fac poze cu amicii.
Cand o sa ajung acasa poate o sa merg la bunici, la un suc si poate pe strand.
 Sper ca aceasta vacanta sa dureze mult, mult!
1 5 1
2014-06-14T14:29:46+03:00
Pe periada acestei vacante ar fi foarte frumos daca as petrece-o alaturi de parintii mei, asa ca m-am gandit sa merg impreuna cu parintii la munte. as vrea sa explorez impreuna cu parintii coata muntelui. parintii mei au fost de acord . mi-am pregatit rucsacul  si mi-am pus un caiet si un pix pentru a descrie peisajul de acolo.
am urcat in masina si am pornit . eu imi scoteam capul pe geamul masinii simtind aerul care rascoleste .intregul munte. nici nu imi dadusem seama cat trecu timpul si ca deja am ajuns la locul dorit.imi luam caietul si am inceput sa scriu despre racoarea de acolo, despre copacii aproape infloriti, si mai ales despre coasta muntelui.
bineinteles am facut si fotografii care au iesit foarte frumos.
vremea nu era nici calda nici rece.

1 5 1