In Canada 90% din populatie vorbeste engleza, iar 80% din populatie vorbeste franceza.Ce procent din populatie vorbeste ambele limbi?

2
100%-20%-10%=70%
E o rezolvare buna?
Da,merci!.
eu cred ca 70%, deoarece daca aduni 80+ 90 = 170 ... si nu poate fi 170%, deci ce sete peste 100% este procentul de oameni care vorbesc ambele limbi, deci 70% din populatie vorbeste abele limbi :)
Cu placere!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T16:20:01+02:00
90% vorbesc engleza-> ca 10% nu o vorbesc
80% vorbesc franceza->ca 20% nu o vorbesc de aici rezulta ca 30% nu vorbesc aceste limbi deci rezulta ca 70% le vorbesc pe amandoua (100-30=70%)
13 4 13
2014-02-06T16:23:02+02:00
Pai se aduna ambele deoarce unii vorbesc franceza si unii engleza si tie iti cere la un loc deci vine: 80+90 supra 100 =170 supra 100 simplificam prin 100=17 supra 1 =17
Asa cred eu...cel putin asa am facut la clasa
Rapunsul este 70% dar nu stiu rezolvarea