Intr-o sala de spectacolsunt179 de persoane ;copii parinti,si bunici.daca in sala ar mai intra 3 copii atunci nr. bunicilor ar fi de doua ori mai mare decat nr. parintilor si cat jumatate din nr. copiilor .cati copii, cati parinti si cati bunici sunt acum in sala.

2

Răspunsuri

2014-02-06T16:23:36+02:00
C+p+b=179
4p+p+2p=179+3
7p=182
p=26   rezulta ca c=4x26=104
rezulta ca b=179-104-26=49
+2p pardon
DAR NU A INVATAT CU P
nu stiu cu segmente imi pare rau!
multumesc oricum
cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T16:51:57+02:00
Acum o sa incerc sa iti fac segmentele
Bunici     _ _ (2 seg)
Parinti     _ (1 seg)
Copii+3   _ _ _ _ (4 seg)
copii=c
parinti=p
bunici=b
c+p+b=179 /+3
c+3+p+b=182
4p+2p+p=182
7p=182 => p=26
b=26x2=52
c=(52x2)-3=101
1 5 1