Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T19:29:37+03:00
1. Compania Air France- ruta Bucuresti-Tokio-escala la Paris; retur Tokio Bucuresti-escala la Roma
2. Compania KLM - 
ruta Bucuresti-Tokio-escala la Amsterdam
3. Compania Austrian Airlines-
ruta Bucuresti-Tokio-escala la Viena
4. Compania Lufthansa - ruta Bucuresti-Tokio-escala la Frakfurt
3 4 3
2014-06-14T22:44:45+03:00
Avionul care pleaca de la Bucuresti cu destinatia Tokyo are mai multe variante de a ajunge:
1.)Trece prin Germania
2.)Trece prin Emiratele Arabe Unite