Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T12:24:42+03:00
Primul nr= 15+x
Al doilea nr= 16+x
Al treilea nr= 17+x
Al patrulea nr= 18+x

15+x+16+x+17+x+18+x=98
4x+66=98
4x=32
x=32/4
x=8

Peimul nr=23
Al doilea nr=24
Al treilea nr=25
 Al patrulea nr=26
2014-06-14T12:26:37+03:00
Notam primul nr cu  x+15
al doilea x+16 
al treilea x+17
al patrulea x+18
x+15+x+16+x+17+x+18=98
4x+66=98
4x=98-66
4x=32
x=32:4
x=8
8+15=23)primul nr)
8+16=24(al 2 lea nr)
8+17=25(al treilea nr)
8+18=26(al patrulea nr)

1 5 1