Va rog sa-mi raspunde-ti doar daca sunteti siguri!!!



Sunt in clasa a V-a , si am fost la olimpiada la romana si la matematica ,etapa judeteana (mai aveam putin si treceam la nationala). Va avea un rost cand se va acorda premiul l????


2
Adica daca am fost la olimpiade va avea un rost cand se vor acorda premiile , la sfarsit de an ????
Depinde de profesorii tai indrumatori daca iti vor acorda note mai mari pt medii mai mari.
Ti se va acorda si un premiu special datorita faptului ca te-ai desc
te-ai descurcat foarte bine la olimpiada
da va avea pentru ca la final vei primi medalie bursa si te va sti toata scoala si inveti pt tine

Răspunsuri

2014-06-14T11:27:51+03:00
Da are rost pt.  ca si eu am fost la matematica la etapa regionala si mia strigat numele ca am fost la concursul ala si la olimpiada aia si na eu spun sa mergi la premiere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T11:35:38+03:00
Da are un rost deoarece la premiere cand vor fi strigate premiile speciale (pt. concursuri) vei fi strigata "Pentru rezultate deosebite obtinute la olimpiada de........" si vei fi foarte apreciata. Mi s-a intamplat si mie anul trecut. Felicitari!!!!
1 5 1