Se de textul: Iarna sufletului meu se topeste cand retraiesc amintirile frumoase din copilaria de neuitat. Intalnirea cu tine, prietenul meu de atunci, imi aminteste de privirea-ti nevinovata din jocurile razboinice cu ceilalti copii. Pe baza textului spuneti care dintre urmatoarele enunturi sunt adevarate sau false(daca sunt false argumentati) 1. Cuvantul meu are functia sintactica de atribut adjectival, in cazul G. 2. In propozitia cand retraiesc amintirile frumoase din copilaria de neuitat exista, in ordine, un atribut adj, un atr. subst., un atr. verbal.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T11:24:15+03:00
1)meu-atribut pronominal(deci este falsa)
2)este adevarata
2014-06-14T20:37:18+03:00