2saci cu faina si 4 saci cu cartofi cantaresc 160 kg, iar 2 saci cu faina si 3 saci cu cartofi cantaresc 140 kg. Cat cantareste un sac de cartofi, dar unul cu faina?

2
mai bun!
1. Cat cantareste un sac de cartofi ?
160kg-140kg =20kg

2.Cat cantareste un sac cu faina ?
2saci cu faina +4*20 =160kg 160kg:4=40

Răspunsuri

2014-06-14T11:14:30+03:00
Scazi din prima relatie pe a doua si iti rezulta ca 1sac cu cartofi = 20kg.apoi introduci in prima relatie. 2saci cu faina +4*20 =160kg de unde scoti ca un sac cu faina =40kg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T11:43:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Cat cantareste un sac de cartofi ?
160kg-140kg =20kg

2.Cat cantareste un sac cu faina ?
2+4*20=160kg si de aici rezulta ca un sac cu faina  cantareste 40kg 
sper ca te-am ajutat 

1 5 1