Precizeaza cazul si functia sintactica pentru cuvintele subliniate in enuntul: Scolile independente (private) din Marea Britanie sunt renumite in intreaga lume pentru conditiile excelente pe care le ofera.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T10:44:19+03:00
Independente-atribut adjectiva,caz acuzativ
pe care-atribut pronominal,caz acuzativ
8 4 8
2014-06-14T11:02:22+03:00
Independente- caz Ac, atribut adjectival
pe care- caz Ac, atribut pronominal
3 4 3