Prezintă, în 30-50 de cuvinte, semnificaţia secvenţei: Mai ales în miazănoapte îmi pusesem
toată nădejdea; de acolo avea să vină mult aşteptatul nor de zăpadă. Mi-l închipuiam enorm şi
alburiu, cu chip de om; un Moş Crăciun plutind greoi sub povara darurilor pe căile văzduhului.

2

Răspunsuri

2014-02-06T16:11:44+02:00
Secventa de mai sus este una cu rol descriptiv si imaginativ.....prezinta dorinta de a ninge....dar si a ajunge sa il vada pe Mos Craciun!
17 3 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T16:13:13+02:00
Semnificatia secventei este tesuta in exuberanță si fantezie ,caci ne este creionata cu finete puritatea si naivitatea copilului de rand ce da frau liber imaginatiei ,personificandu-si propria dorinta in care are incredere deplina ca il va ferici,Mos Craciun.Pentru a da un plus de mirific este utilizata metafora ,,nor de zapada,,  ,,caile vazduhului,, fiind astfel accentuata nerabdarea primirii cadourilor.   (Daca ti-a placut imi poti oferi cel mai bun raspuns:)
61 4 61