Răspunsuri

2014-06-14T09:57:03+03:00
Plictisitor-derivat cu sifixul "tor" de la cuvantul de baza plictisit
pacaleala-derivat cu sifixul "eala" de la verbul a pacali
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T10:01:24+03:00
Păcălitor-cuvânt format prin derivare de la cuvântul de bază (verbul) a păcăli;
             rădăcina ”păcăli-”+ sufixul ”-tor”
păcăleală-cuvânt format prin derivare de la cuvântul de bază (verbul) a păcăli;
               rădăcina ”păcăl-”+sufixul ”-eală”

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*