Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T09:49:42+03:00
Eu fac parte din urmatoarele grupuri: grupul familial,grupul scolar,grupul de joaca
Grupul scolar mie imi place cel mai mult deoarece acolo ma simt parca intr-o a doua familie.Am colegi amabili si glumeti,iar doamna ne face de multe ori sa radem.
2 5 2
2014-06-14T09:51:12+03:00
Grup de familie
grup de colegi
grup de joaca 
grup de prieteni
grup de scolari
1 5 1