Peste 2 ani ,mihai,ion si vlad vor avea impreuna 45 de ani. Cati ani are fiecare,daca varsta lui ion este de 3 ori mai mare decat varsta lui mihai si de 3 ori mai mica decat varsta lui vlad?

2

Răspunsuri

2014-06-14T09:11:27+03:00
V/....../                }
i/....../....../......./ }    45
v/...../                 }  
45:5=9(varsta lui mihai)
9*3=27(varsta lui ion)
27:3=9(varsta lui vlad)
V:9+27+9=45     
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-14T09:20:13+03:00
Faci cu segmente ion are 3 segmente +2, Mihai are un segment+2, Vlad are 9 segmente +2. In total au 45 . Apoi 45-6=39 ,39:13=3(Mihai), 3x3=9(ion), 3x9=27(Vlad)
rezolvarea dvs. e ok. am inteles-o . multumesc. 39 + 6 =45 peste 2 ani
Sper ca te-am ajutat!